فروش بست کمربندی ۹۱ سانتی با ضخامت ۹ میلیمتر در بازارهای داخلی

بست کمربندی ۹۱ سانتی با ضخامت ۹ میلیمتر در سایزها و اندازه‌های متفاوتی تولید می‌گردد. همین امر موجب شده است از این محصول بتوان در صنایع مختلف بهره گرفته و راندمان کار را بالا برد. از سایزهای کوچک بست کمربندی برای دسته‌بندی سیم‌های برق استفاده می‌شود. دسته کردن سیم برق، شناسایی آن را در مواقع ضروری، آسان می‌کند. از بست هایی که دارای سایز بالاتری هستند، مانند بست زیپی ۹۱ سانتی با ضخامت ۹ میلیمتر بیشتر برای اتصال دو یا چند کابل، شیلنگ و لوله استفاده می‌شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

بست کمربندی ۹۱ سانتی با ضخامت ۹ میلیمتر

تفاوت انواع بست کمربندی فلزی و پلاستیکی

بست کمربندی ۹۱ سانتی با ضخامت ۹ میلیمتر از جنس استیل تهیه شده و نسبت به بست پلاستیکی که از پلی‌آمید تولید می‌شود، دوام و مقاومت بیشتری دارد. در مقابل این مزیت، بست پلاستیکی قیمت ارزان‌تری داشته و خرید آن مقرون به صرفه خواهد بود. بست فلزی چند بار مصرف و نوع پلاستیکی بست کمربندی، یکبار مصرف می‌باشد. بست فلزی را می‌توان در همه مکان‌ها مورد استفاده قرار داد، اما بست پلاستیکی دو نوع است. نوع سفید آن فقط برای مکان‌های مسقف کارایی دارد. بست پلاستیکی مشکی را می‌توان در محیط باز نیز استفاده نمود.

بیشتر بخوانید:  خرید بست زیپی 71 سانتی با بهترین قیمت در بازار

تنوع بالا در نمونه های مختلف بست کمربندی، موجب تنوع قیمت در بازار فروش این محصول نیز شده است. قیمت بست کمربندی به جنس بست بستگی دارد. بست پلاستیکی ارزان‌تر از بست فلزی است. سایز و اندازه همچنین ضخامت بست کمربندی نیز از عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت این محصول هستند. قیمت بست کمربندی تولید داخلی با قیمت نمونه خارجی آن نیز متفاوت است.

 

بست کمربندی ۹۱ سانتی با ضخامت ۹ میلیمتر

نکات مهم  هنگام خرید بست کمربندی ۹۱ سانتی با ضخامت ۹ میلیمتر

نکته‌ای که در مورد بست کمربندی پلاستیکی باید به آن توجه نمود، انعطاف و نرمی خاص این محصول است. در واقع آنچه نصب بست پلاستیکی را آسان نموده است، نرمی و انعطاف آن است. اگر بست کمربندی ۹۱ سانتی با ضخامت ۹ میلیمتر قدری خشک و شکننده باشد، هنگامی که آن را به صورت حلقه در‌می‌آورید، کارایی خود را از دست می‌دهد. بهتر است بست پلاستیکی چند ساعتی در آب گرم قرار داده شود تا انعطاف اولیه را پیدا کند.

بیشتر بخوانید:  بهترین مرکز تولید بست کمربندی پلاستیکی با قیمت مناسب

دلیل خشک نشدن بست پلاستیکی این است که این محصول در بسته‌بندی‌های وکیوم شده به بازار فروش ارائه می‌شود. در صورتی که بسته بندی بست پلاستیکی باز شود و ظرف مدت سی روز استفاده نگردد، این محصول نرمی و انعطاف خود را از دست خواهد داد. نکته دیگر در مورد بست کمربندی پلاستیکی، خرید این محصول از مراکز معتبر و شناخته شده است. این مراکز همواره بهترین‌ها را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. در بازار فروش بست کمربندی پلاستیکی، نمونه وارداتی این محصول و تولیدات داخلی را مشاهده می‌کنید.

در صورت نیاز به خرید انواع بست کمربندی پلاستیکی و فلزی با ما تماس بگیرید.