خرید بهترین کیفیت بست زیپی عمده در بازار

بست زیپی در بسته‌های صدتایی وکیوم شده در کارتن های مخصوص قرار گرفته و به بازار فروش ارائه می‌شود. خریداران بست زیپی می توانند این محصول را به صورت عمده و کارتنی خریداری نمایند. قیمت خرید بست زیپی عمده از قیمت خرید جزئی این محصول ارزان‌تر است. انواع بست زیپی، سیاه یا سفید همچنین رنگی را در سایزهای مختلف می توان به صورت عمده از عرضه‌کنندگان مستقیم این محصول به قیمت تولیدی کارخانه خریداری نمود.

 

بست زیپی عمده

قیمت فروش بست زیپی عمده

بست زیپی نوعی بست پلاستیکی یکبار مصرف است. بر همین اساس این محصول قیمت گرانی ندارد و خریداران بست زیپی، برای خرید آن هزینه زیادی را متقبل نخواهند شد.‌ هر کدام از برندهای تولیدکننده بست زیپی، بر اساس معیارهای خاص خود، این محصول را قیمت‌گذاری می‌کنند. در بازار فروش بست زیپی با تنوع قیمت مواجه می‌شویم. قیمت بست زیپی ایرانی با نوع خارجی آن تفاوت دارد. قیمت بست زیپی سفید رنگ با نوع مشکی این محصول نیز متفاوت خواهد بود. البته بست زیپی بر اساس سایز و اندازه و ضخامت نیز قیمت‌گذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید:  تولید و فروش بست کمربندی 15 سانتیمتر با ضخامت 3.6 میلیمتر بدون واسطه

نوع مواد اولیه‌ای که در تهیه بست زیپی مورد استفاده قرار می‌گیرد، کیفیت این محصول را مشخص می‌کند. بست‌هایی که کیفیت بالاتری دارند، قیمت گران‌تری نیز خواهند داشت. اگر توجه کرده باشید عرضه‌کنندگان مستقیم بست زیپی، این محصول را ارزان تر از سایر بازارهای فروش ارائه می‌دهند. واسطه‌ها و سودجویان در بازار فروش بست زیپی اختلال ایجاد کرده و سبب نوسان قیمت این محصوا می‌شوند. به همین دلیل می توان گفت یکی از عوامل مؤثر در تعیین قیمت بست زیپی، نحوه عرضه این محصول به بازار فروش است. قیمت خرید بست زیپی عمده نیز با قیمت خرید جزئی این محصول متفاوت خواهد‌ بود. عرضه‌کنندگان بست زیپی به خریداران عمده این محصول تخفیفات قابل توجهی می‌دهند.

 

بست زیپی عمده

ویژگی کلی انواع بست پلاستیکی

بست زیپی در دو نوع سفید و مشکی تولید می‌شود. نمونه‌های مختلف این محصول، ویژگی و مشخصات مختص به خود را دارند. استفاده از پلی‌آمید 4/6 در تهیه بست مشکی موجب بالاتر رفتن کیفیت این محصول شده است. بست مشکی با قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش، کیفیت خود را حفظ خواهد کرد. بست سفید رنگ از کیفیت پایین‌تری برخوردار است. دلیل این امر استفاده از پلی آمید 6/6 در تهیه بست زیپی سفید است. این نوع بست با قرار گرفتن در معرض نور خورشید، پوسیده و خراب خواهد شد. بهتر است بست سفید را در مکان مسقف و بست مشکی را در فضای بیرون مورد استفاده قرار دهید. بست زیپی عمده را از مراکز معتبر ‌و‌ شناخته شده خریداری نمائید.

بیشتر بخوانید:  بهترین قیمت بست کمربندی 54 سانتی با ضخامت 7.6 میلی‌متر در بازار

در صورت نیاز می توانید از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید و اقدام به ثبت سفارش محصول نمایید.