بست زیپی 25 سانت با بهترین قیمت

بست زیپی یا بست کمربندی پلاستیکی را می توان در دو نوع تولید ایرانی و نمونه های خارجی در بازار فروش پیدا کرد. خوشبختانه تولیدکنندگان ایرانی توانسته‌اند با استفاده از بهترین مواد اولیه، انواع بست کمربندی را در سایزهای مختلف تولید نمایند. بست کمربندی ایرانی از نظر کیفیت با نمونه‌های خارجی قابل رقابت می‌باشد. اگر می خواهید بست زیپی 25 سانت را خریداری نمائید، بهتر است آن را از بین برندهای معتبر و شناخته‌شده ایرانی، انتخاب نمائید.

 

بست زیپی 25 سانت

انواع بست کمربندی زیپی و قیمت هر نمونه

اگر به دنبال خرید بست زیپی مقاوم، باکیفیت و ارزان قیمت هستید، بست کمربندی زیپی را انتخاب نمائید. از بست سفید برای مکان سرپوشیده و بست زیپی مشکی را برای فضای باز مورد استفاده قرار دهید. انواع بست زیپی سفید و مشکی از لحاظ کیفیت، دوام و ماندگاری شبیه یکدیگر هستند. تفاوت اصلی این دو نوع بست در نوع پلی‌آمید مورد استفاده در تهیه آن‌ها می باشد.

بیشتر بخوانید:  خرید و فروش بست کمربندی 10 سانتی در ایران

بست کمربندی سفید از پلی‌آمید 6/6 تهیه شده و بست زیپی مشکی با پلی آمید 4/6 تولید می‌شود. انواع بست زیپی و مشکی  با ویژگی‌های مشترک و منحصر به فردی به بازار فروش ارائه می‌شوند. این نمونه بست پرکاربرد در سایز و اندازه مختلف به صورت یکبار مصرف تولید می‌شود. همین امر موجب شده است، این محصول با قیمت‌های متفاوتی در بازار فروش مشاهده شود.

سایز و اندازه همچنین ضخامت بست زیپی تاثیر بسزایی در تعیین قیمت این محصول دارد. البته قیمت این محصول را برند سازنده بست زیپی نیز مشخص می‌کند. نحوه عرضه بست زیپی به بازار فروش از مهمترین فاکتورها برای تعیین قیمت این محصول است.

 

بست زیپی 25 سانت

نکات مهم در خرید بست زیپی 25 سانت

هنگام خرید بست زیپی 25 سانت، به نکات مختلفی باید توجه نمود. این محصول را بهتر است از مراکز معتبر و شناخته شده خریداری نمائید. این مراکز بهترین و باکیفیت‌ ترین بست کمربندی پلاستیکی را با ارزان‌ ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهند داد. قیمت بست زیپی سفید با مشکی متفاوت است. به همین دلیل هنگام خرید این محصول به این نکته توجه کنید که اگر بست زیپی را برای مکان مسقف می‌خواهید، نوع سفید رنگ آن را خریداری کنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین قیمت بست کمربندی 54 سانتی با ضخامت 7.6 میلی‌متر در بازار

بست زیپی مشکی برای فضای باز طراحی شده است. هنگام خرید بست زیپی، انعطاف آن را مورد بررسی قرار دهید. بست‌هایی که در معرض هوا قرار گرفته‌اند تا حدودی خشک و شکننده شده‌اند. در هنگام نصب بست زیپی نیز این مسئله را مد نظر قرار دهید که بست کمربندی را پس از محکم شدن، نمی‌توان باز نمود. در نصب آن دقت بیشتری به خرج دهید. در صورت تمایل به خرید با ما تماس بگیرید.