بهترین قیمت بست کمربندی 54 سانتی با ضخامت 7.6 میلی‌متر در بازار

امروزه اتصال موقت دو یا چند جسم، به کمک بست کمربندی، آسان گردیده است. بست کمربندی 54 سانتی با ضخامت 7.6 میلی‌متر را نمی توان در صورت نیاز باز نمود. بست‌کمربندی نه تنها در صنعت برق، بلکه در صنایع مختلفی مانند صنعت فولاد، پتروشیمی، حفاری و استخراج نفت و موارد متعدد دیگر، کارایی دارد. بست کمربندی در اندازه‌ها و سایزهای مختلف با ضخامت‌های متفاوت، در بازار فروش مشاهده می‌شود. بست کمربندی 54 سانتی با ضخامت 7.6 میلی‌متر نیز کارایی بالایی داشته و بازار فروش پررونقی را به خود اختصاص داده است. این نوع بست به صورت پلاستیکی و فلزی تولید می‌شود.

 

بست کمربندی 54 سانتی با ضخامت 7.6 میلی‌متر

انواع بست کمربندی 54 سانتی با ضخامت 7.6 میلی‌متر

بست کمربندی 54 سانتی با ضخامت 7.6 میلی‌متر با استفاده از پلی‌آمید 66 یا 46 تولید می‌گردد. بست سفید رنگ از جنس پلی‌آمید 66 است. این نوع بست به مدت طولانی نمی‌تواند در معرض تابش نور‌خورشید دوام آورد. بست سفید رنگ، به سرعت پوسیده شده و از بین خواهد رفت. بست مشکی با استفاده از پلی‌آمید 46 تولید می‌شود. این نوع بست قابلیت استفاده در محیط باز را نیز دارد. مقاومت و ماندگاری بست کمربندی مشکی در مقابل اشعه بنفش خورشید، بیشتر است.

بیشتر بخوانید:  لیست قیمت خرید بست کمربندی ارزان در بازار

بست کمربندی 54 سانتی با ضخامت 7.6 میلی‌متر هنگامی که در مجاورت هوا قرار گیرد، انعطاف خود را از دست داده و خشک و شکننده می‌شود. به همین دلیل این نوع بست باید در کیسه‌های خلاء نگهداری شود. کارخانه تولید بست پلاستیکی، این محصول را در بسته‌های چند تایی ارائه می‌دهد. هنگامی که بسته بندی بست پلاستیکی باز شود، باید مورد استفاده قرار گیرد. این محصول به مدت 30 روز کیفیت خود را حفظ خواهد کرد. نکته دیگر در مورد بست کمربندی پلاستیکی، نصب آن است. اگر چه گفته می‌شود، این نوع بست نصب آسانی دارد، اما اگر به صورت اصولی و با کمک ابزار خاص نصب نگردد، ممکن است به دستان شما و محصول مورد نظر آسیب رساند. بست پلاستیکی اگر چه در قسمت بیرونی صاف است، اما قسمت داخلی این بست دندانه دار می باشد.

 

بست کمربندی 54 سانتی با ضخامت 7.6 میلی‌متر

انواع بست فلزی

بست فلزی دو نوع است. نوع روکش‌دار این محصول، دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به نوع بدون روکش بست فلزی، دارد. روکش بست فلزی از نوع اپوکسی یا شیرینگ حرارتی است از نمونه روکش دار این بست در تاسیسات برقی استفاده کرده تا خطر برق‌گرفتگی را کاهش دهند. این نوع بست در دمای پایین دچار انقباض نشده و دمای زیاد نیز موجب انبساط بست فلزی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:  بهترین مرجع خرید بست زیپی تایوانی اصل با قیمتی باور نکردنی

مقاومت بالای بست فلزی در مقابل حرارت بالا، موجب شده است از این نوع بست بتوان در کارخانه تولید فولاد و آهن نیز استفاده نمود. بست فلزی مقاومت کششی بالایی نیز دارد. این نوع بست وزن زیادی را تحمل می‌کند. همه این ویژگی‌ها، بست فلزی را به یکی از پرکاربردترین بست‌ها تبدیل نموده است.

در صورت نیاز به خرید انواع بست کمربندی پلاستیکی، استیل و فلزی میتوانید با کارشناسان مشاوره و فروش ما در طول هفته تماس بگیرید.