تولیدکنندگان برتر بست کمربندی 80 سانتی در کشور

بست کمربندی 80 سانتی را به صورت فلزی یا پلاستیکی در بازار فروش مشاهده می‌کنید. این نمونه بست کمربندی کاربردهای زیادی داشته و جزء پرفروش‌ترین نمونه های بست کمربندی سایز بزرگ است. هنگام خرید بست کمربندی به نوع مصرف خود توجه نمائید. اگر این نوع بست را برای مکان‌های باز نیاز دارید، بهتر است از بست فلزی استفاده نمائید. خرید بست کمربندی پلاستیکی برای فضای سرپوشیده مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.

 

بست کمربندی 80 سانتی

انواع بست فلزی و بست کمربندی 80 سانتی

بست‌های کمربندی فلزی و پلاستیکی در انواع مختلف و باکیفیت‌های متفاوت تولید می‌شوند. بست پلاستیکی دو نوع است. نمونه ای از بست‌های پلاستیکی با نایلون یا پلی‌آمید 66 تهیه شده اند. این نوع بست به رنگ سفید بوده و با قرار گرفتن در برابر اشعه خورشید، پوسیده شده و از بین می‌روند. بست پلاستیکی مشکی رنگ از نایلون 46 تولید می‌گردد. این نوع بست دوام و ماندگاری بالاتری نسبت به نمونه دیگر دارد. از بست مشکی رنگ برای محیط های باز نیز می توان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:  فروش مستقیم انواع بست زیپی بلند با قیمت مناسب

بست فلزی نیز در دو نوع روکش دار و بدون روکش تولید می شود. این نوع بست را می‌توان در هر محیطی استفاده کرد. روکش اپوکسی در بست فلزی، دوام و ماندگاری این نوع بست را بالا می‌برد. روکش شیرینگ حرارتی نیز نوعی روکش است که مقاومت بست فلزی را در مقابل حرارت بالا برده و خطر برق گرفتگی را کاهش می‌دهد. از بست فلزی روکش شیرینگ بیشتر برای نصب و دسته بندی کابل‌های برق استفاده می شود.

اگر از بست کمربندی 80 سانتی استفاده می‌کنید، باید بدانید که این نوع بست یکبار مصرف بوده و نمی‌توان مجددا از آن استفاده نمود. بست های فلزی به گونه ای طراحی شده‌اند که می توان پس از باز کردن آن، برای مصارف بعدی نیز از بست فلزی استفاده کرد.

 

بست کمربندی 80 سانتی

کاربردهای و روش خرید بست کمربندی 80 سانتی

به طور کلی بست کمربندی 80 سانتی نوعی نظم دهنده برای بالا بردن کیفیت و راندمان کار است. خوشه کردن و دسته‌بندی محصولات مختلف از جمله کابل‌های برق در شبکه های کامپیوتری، موجب می شود اگر مشکلی در یک قسمت بوجود آید، به راحتی بتوان آن را پیدا کرده و به رفع آن پرداخت. از انواع بست‌های کمربندی در صنایع مختلف می توان استفاده نمود.

بیشتر بخوانید:  خرید بست قالپاق به قیمت کارخانه از مراکز اینترنتی

مهمترین کاربرد این نوع بست‌ها در کابل کشی تاسیسات برقی است. البته در صنعت فولاد سازی، حفاری و استخراج نفت، پتروشیمی، ساخت و ساز نیز از بست های کمربندی استفاده می‌شود. اگر دقت کرده باشید در قفسه‌های فروشگاهی نیز برای جلوگیری از ریزش محصولات، از بست کمربندی استفاده می شود.

شما میتوانید جهت خرید انواع بست کمربندی پلاستیکی و فلزی با کارشناسان ما تماس بگیرید.