پخش بست پلاستیکی مخابراتی ارزان قیمت

انواع بست پلاستیکی مخابراتی به دلیل سهولت استفاده، ارزان قیمت بودن و در عین حال دوام بالا، بهترین ابزار برای کنار هم قرار دادن و دسته بندی انواع کابل های مخابراتی و برقی میباشند. این بست ها در ضخامت های متنوع موجود بوده و برای چفت کردن دائمی و موقت کابل های مخابراتی بهترین گزینه هستند.

 

بست پلاستیکی مخابراتی

ویژگی های بست پلاستیکی و فلزی

انواع بست پلاستیکی کمربندی برای اولین بار در سال 1958 در آمریکا برای دسته بندی کابل ها و سازه های داخل هواپیما ابداع شدند. این بست های کمربندی از استیل و انواع فلز ساخته میشدند که به دلیل تحمل بالای حرارت، بسیار بادوام و برای نگهداری انواع کابل مناسب بودند. اما انعطاف بست های فلزی بسیار پایین بوده و این موضوع باعث میشد که کار کردن با آنها را دشوار شود. در سال 1970 بست های پلاستیکی وارد بازار شدند که برخلاف بست های فلزی بسیار منعطف بودن و در عین حال مستحکم هستند.

بیشتر بخوانید:  فروش انواع بست کمربندی در تهران و شهرستان ها

بست پلاستیکی مخابراتی که از نایلون 6.6 و 4.6 ساخته میشوند که نوعی پلاستیک فشرده بوده که انعطاف پذیری آن کار را هنگام قرار دادن زبانه داخل قفل و گره زدن به قطر دلخواه بسیار آسان میکند. این بست های پلاستیکی به دلیل تحمل دمای -35 تا +80 درجه سانتی گراد برای بسته بندی امن کابل های مخابراتی بسیار مناسب بوده و برق کاران بدون نگرانی از پارگی و سایش این بست ها میتوانند از آنها استفاده کنند.

 

بست پلاستیکی مخابراتی

بست پلاستیکی مخابراتی را از کجا بخریم؟

بست پلاستیکی مخابراتی به طور کلی بعد از بستن قابل باز کردن نیستند و در صورت نیاز باید با کاتر یا قیچی آنها را باز کنید اما در صورت نیاز میتوانید از بست های چند بار مصرف که قابلیت باز شدن و استفاده مجدد دارند برای بستن موقت کابل های مخابراتی استفاده کنید.

این وبسایت ارائه دهنده انواع بست زیپی و نایلونی مخابراتی و پلاستیکی کمربندی و بست زیپی و بست پلاستیکی مخابراتی بوده که مناسب بسته بندی و چفت کردن انواع وسایل و ابزار از جمله انواع کابل های برقی و مخابراتی میباشند. تمامی اجناس اورجینال بوده و بست های کمربندی پلاستیکی با نایلون 6.6 باکیفیت وارداتی از دو شرکت دوپوند و اسندد آمریکایی تولید میشوند.

بیشتر بخوانید:  فروشگاه مرکزی خرید بست کمربندی 30 سانتی

نمونه های مشکی حاوی مواد ضد uv بوده و در برابر اشعه فرابنفش مقاوم میباشند. همچنین تمامی بست های استیل ضد زنگ، بدون ضربه و پارگی بوده و با ضمانت سلامت به دست مشتریان عزیز رسانده میشوند.

شما میتوانید جهت مشاوره و خرید انواع بست های پلاستیکی و فلزی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.